مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 23:052023-01-24سياسي

حضور نامشروع نظامیان اشغالگر در خاک سوریه مخرب است 


وزیر دفاع سوریه با حضور در ستاد وزارت دفاع با وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت وگو کرد.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر سرتیپ آشتیانی در این دیدار گفت: امروز بخش زیادی از عمق راهبردی دو کشور ناشی از امتزاج خون رزمندگان ایرانی و سوری در مبارزه با گروه های تروریستی و تکفیری است.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه در سایه رهبری خردمندانه دو کشور، اشتراکات و پیوندهای فراوان، رابطه ایران و سوریه را به سمت یک رابطه عمیق و قلبی هدایت کرده است که تاکنون دشمنان مشترک موفق به جدایی آن نشدند گفت: خوشبختانه مناسبات دوکشور یکی از بهترین دوره های تاریخی خود را تجربه می کند.

امیر آشتیانی با بیان اینکه ارتش و ملت بزرگ و قهرمان سوریه توانسته است در برابر هجوم گسترده گروه های تروریستی تکفیری و حامیان خارجی آنها به پیروزی برسد افزود: حضور رزمندگان محور مقاومت در کنار رزمندگان سوری در مبارزه با گروه های تروریستی- تکفیری یک نمونه و یک الگوی موفق بوده است و نشان داد، حلقه های محور مقاومت در عرض هم قرار داشته و در تعامل و تکامل با یکدیگر هستند که معنا پیدا می کنند؛ الگوی موفقی که از گسترش تروریسم به بسیاری از مناطق جهان جلوگیری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور نامشروع نظامیان اشغالگر در خاک سوریه مخرب است 

حضور نامشروع نظامیان اشغالگر در خاک سوریه مخرب است